Jak povzbudit (nejen) Indigové dítko

29.12.2012 21:59

Jak se chovat k indigovým dětem? Přijímat a milovat dítě takové, jaké je. Podpora a naslouchání dítěti. Důvěra v to, že dítě ví, co je pro něj dobré jíst a pít. Naučit dítě meditovat, cvičit a vizualizovat. Dodejte dítěti hodně prostoru, ale také pevné a jasné hranice. Dohoda na obou stranách.

Indigové děti přijímají a dodržují zákazy a příkazy, které jsou pro ně jasné a pochopitelné. Stačí říct „ne, protože…“ a dítě danou věc nedělá. Velmi rychle chápou souvislosti. Když poznají, v čem tkví problém, ihned nový systém aplikují. Jedna matka říká, že jediný způsob, jak může svému synovi pomoci pochopit, proč je potřeba dělat takové věci jako domácí úkoly, je říct mu, že je to způsob, jak lidé na Zemi dělají věci. On řekne dobře a jde ho udělat. Tato matka cítí, jako by byla jeho opatrovník na této planetě, jež mu pomáhá poznat zvyky na Zemi.

Jestliže říkáte indigovému dítěti, že se učí kvůli tomu, aby měl zaručenou práci, bude se na vás dívat jako na někoho z jiné planety. Vědí, že skutečný zdroj záruky pochází ze zdroje. Indigové děti mohou využívat svou intuici a paranormální schopnosti, aby je odhalili. Vysvětlete jim, že Bůh k nám často mluví skrz naše pocity, sny a vize. Povzbuďte je, aby důvěřovali božskému vedení a řídili se jím. Svému indigovému dítěti můžete pomoci povzbuzováním jeho zálib a zájmů. Pozorujte své dítě a všimněte si, čemu se věnuje, když je samo. Své štěstí možná nalezne, když využije této dovednosti a bude učit druhé. Přes jedinečné umění zpracovávat informace mají indigové děti schopnost rychle pochopit podstatu situace. Častou se začnou nudit, když jejich učitelé přednášejí o věcech, které již poznali.

Pomozte svým dětem využívat jejich duchovních darů a vytvořte pro ně nástěnku snů, kam si vystřihnou z časopisů obrázky čehokoli, o čem sní, že se stanou, budou mít nebo budou dělat. Jestliže si děti budou představovat, že ve škole vycházejí dobře s ostatními dětmi a učiteli, bude tomu tak. Například ráno před písemkou ve škole podpořte optimismus dítěte tím, že si řekne: „Udělám to!“ Oba si můžete představit, jak je v písemce úspěšné, a popsat svou představu druhému. Děti, které se chovají odlišně, a mají s tím problémy, můžete podpořit takto: „Tvá odlišnost je krása tvé duše.„

Některé děti trpí nespavostí a mají obavy být samy v pokoji. Můžete svým dětem dát do jejich pokoje „Boží schránku“, kde každou noc odevzdají jejich strach Bohu předtím, než usnou. Napište strach a starosti na kousek papíru a ten vložte do schránky. Když to vaše děti udělají, přestanou utkvěle myslet na strach a budou schopné usnout. Tyto děti, které mají dominantní pravou mozkovou hemisféru, mají vrozenou touhu být kreativní. Potřebují nalézt poklady pohřbené hluboko uvnitř a vyjádřit je skrz kreativitu a představivost – píseň, tanec, malbu a hraní. Každý den potřebují dělat něco kreativního, aby uvolnili věci, jež by se jinak hromadily a potom explodovaly.